Известие

Collapse
No announcement yet.

проблеми скоростна кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблеми скоростна кутия

    Станува збор за 1.6 боксер, когато менам у втора брзина не иде баш найдобре, закрче, и когато возам у лер и натиснам гаста нагло има некое тропане....
    дали се оправат тя синхроните, да менам лагери или найдобре да си намерам нова скоростна кутия?

    Поздрав Кирил
    ALFA 145 1.6 BOXER

  • #2
    Re: проблеми скоростна кутия

    Първоначално публикувано от kirilsk
    ....натиснам гаста нагло...
    Знам че не пиша по темата, ама колега кеф ми прави да ти чета мненията...Поздрави
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
    Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

    Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

    Comment


    • #3
      Re: проблеми скоростна кутия

      Първоначално публикувано от trouble
      Първоначално публикувано от kirilsk
      ....натиснам гаста нагло...
      Знам че не пиша по темата, ама колега кеф ми прави да ти чета мненията...Поздрави
      хахаха я се извинявам що не говорам добре Бьлгарски, ама какво да правам да пиша ли на енглески?
      ALFA 145 1.6 BOXER

      Comment


      • #4
        Напротив, много яко ти звучат мненията...Успех с оправянето на колата аз поне не мога да ти дам компетентен отговор, дано някой друг може. Успех!
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
        Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

        Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

        Comment


        • #5
          Скоростните кутий на боксерите имат склонноста да включват малко по-трудно на втора и задна До колкото ми е известно се износват синхронизаторите. Има и една пластмасова основа на скоростния лост, която с времето се износва и се появява луфт в лоста. Та не знам дали и от там не може да се получи неточно включване

          Аз призовавам колегите, които се занимават активно с боксери да помогнат
          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • #6
            Бе и моите влизат трудно ама не е чак толкова зле ...
            145 1,6 Boxer

            Comment


            • #7
              Значи,колеги..таа работа със скоростите ме мъчи от 3 години.Наистина има вариант да е от разхлабване на пласмасовата основа на лоста(там колегата тряа да каже дали има луфт),но най-вероятно е от синхронизаторите
              А за превключването от 1 на 2 ...просто не го прави над 6000 оборота (то и без тва няма смисъл)и всичко е 6.Поздрави
              145 1.6boxer

              Comment


              • #8
                Ще карам така, може да променам пластмасовата част, на лоста само...
                ALFA 145 1.6 BOXER

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kirilsk
                  Ще карам така, може да променам пластмасовата част, на лоста само...
                  До колкото го гледах отдолу, иска сваляне на ауспусите, тръбата в задната част на скоростната кутия и после капака над, който е пластмасата. Накой ден и аз ще сменям.
                  Някой да има идея колко струва тази пластмасова основа?
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • #10
                    До колкото го гледах отдолу, иска сваляне на ауспусите, тръбата в задната част на скоростната кутия и после капака над, който е пластмасата. Накой ден и аз ще сменям.
                    Някой да има идея колко струва тази пластмасова основа?
                    Става въпрос за пластмасата точно под лоста.Сменя се като махнеш кожата на лоста и маншона му.Там има три болта и те се разхлабват...под лоста е въпросната пластмаса
                    145 1.6boxer

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ivelin
                      До колкото го гледах отдолу, иска сваляне на ауспусите, тръбата в задната част на скоростната кутия и после капака над, който е пластмасата. Накой ден и аз ще сменям.
                      Някой да има идея колко струва тази пластмасова основа?
                      Става въпрос за пластмасата точно под лоста.Сменя се като махнеш кожата на лоста и маншона му.Там има три болта и те се разхлабват...под лоста е въпросната пластмаса
                      Да, но не става. Като махна маншончето се открива една черна гума и това е Тази гума маха ли се? Напъвах ама нъцки
                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • #12
                        Моита я сменях , беше на парчета ако не се лъжа беше 30-35лв.
                        145 1.6 ТС '97 ех.
                        145 1.9 JTD '00
                        307 CC 2.0 '04

                        Comment


                        • #13
                          Да е,маха се гумата тя е с обратен ръб и е защипана на планка под нея.Подхващаш я от единия край и я вадиш.Малко зор ама тва е
                          Ти да видиш как се слага обратно пък...ей тва вече е мноо голям к.р
                          145 1.6boxer

                          Comment


                          • #14
                            Добре. Благодаря! Ще и дойде времето.
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment

                            Working...
                            X